יום שלישי, 25 בנובמבר 2008

אבא במכנסי עור וסוודר שסבתא שלו סרגה לו ,שאותו לבש בעיקר כדי לרצות אותה..

תקליט של הרולינג סטונז.
אבא שלי סיפר לי שכל פעם שהתנגן ברקע השיר-i'm going home כל הצעירים היו רוקדים ריקוד מיוחד.. עד היום הוא זוכר כמה צעדים.. :)


ציור של מיק ג'אגר ע"י אנדי וורהול




לקוח מהספר-ANDY WARHOL FINKELSTEIN





תמונה מספר של אבא שלי על אנדי וורהול-ANDY WARHOL FINKELSTEIN


גדלתי בבית שכל הזמן יש בו מוזיקה, ובעיקר מוזיקת רוק.
אבא שלי גדל בפריז וסיפר לי שבתור נער הוא היה הולך לחברו, פטריק לוי להאזין לתקליטים , זה נשמע לי כל כך תמים וטהור יחסית להיום ,שההתעניינתי בסיפורים שלו,חקרתי אותו, וניסיתי לדמיין איך זה יכל להיות אם הייתי מתבגרת של שנות ה-60 או ה-70..
שהכל עוד היה אותנטי... חדש ומפתיע.. המוזיקה, האופנה..הריגושים היו אמיתיים.

ובכל זאת מאז אותם ימים,אבא שלי הספיק להילחם במלחמת כיפור, וניהיו לו ציפצופים באוזניים ,ולכן הוא תמיד חייב שתיהיה מוזיקה ברקע ..

וככה לאט לאט נכנסתי לעולמו, ויצרתי לי עולם משלי.








אין תגובות: